IR Partners toimi viestinnällisenä neuvonantajana Faron Pharmaceuticalsin menestyksekkäässä osakeannissa

Suomalainen verisyöpälääkettä kehittävä Faron Pharmaceuticals toteutti kesäkuussa 2024 osakeannin, jonka viestinnällisenä neuvonantajana IR Partners toimi. Osakeanti herätti merkittävää kiinnostusta sekä nykyisissä osakkeenomistajissa että uusissa sijoittajissa, sekä institutionaalisissa että yksityissijoittajissa, ja se ylimerkittiin. Yhtiö keräsi osakeannin kautta yhteensä noin 30,7 miljoonaa euroa.

IR Partners vastasi osakeannin viestinnän ja markkinoinnin suunnittelusta ja toteuttamisesta, kattaen mm. markkinointiesitteen, verkkosivun ja mainoskampanjan suunnittelun sekä johdon esiintymisvalmennuksen.

Osakeanti toteutettiin yleisöantina yksityishenkilöille ja yhteisöille Suomessa ja instituutioantina institutionaalisille sijoittajille Euroopan talousalueella ja sovellettavan lainsäädännön mukaisesti kansainvälisesti. Osakeanista teki erityisen haasteellisen se, että Faron Pharmaceuticalsin osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla Helsingissä, minkä lisäksi yhtiön osakkeisiin oikeuttavat talletustodistukset on listattu Lontoon pörssin ylläpitämälle AIM-markkinapaikalle.

”Rahoituskierroksemme oli erittäin onnistunut, vaikka projekti oli teknisesti erittäin monimutkainen. Anti oli valtava yhteinen ponnistus ja IR Partners oli meille hyvin tärkeä kumppani viestinnällisenä neuvonantajana. Voimme luottaa siihen, että IR Partners hoitaa hommat tehokkaasti ja ammattitaitoisesti ja pystyimme itse keskittymään omaan tekemiseemme. Voinkin lämpimästi suositella IR Partnersia kenelle tahansa.”

Juho Jalkanen, toimitusjohtaja, Faron Pharmaceuticals

Yleistä Faron Pharmaceuticals Oy:stä

Faron (AIM: FARN, First North: FARON) on kansainvälinen kliinisen vaiheen lääkekehitysyritys, joka keskittyy syöpien hoitoon uudenlaisilla immunoterapioilla. Yhtiön missiona on tuoda immunoterapian lupaus laajemmalle väestölle löytämällä uusia tapoja hallita ja hyödyntää immuunijärjestelmän voimaa. Yhtiön päälääkeaihio on bexmarilimab, uusi Clever-1:een kohdistettu, humanisoitu vasta-aine, joka voi poistaa syövän immunosuppression muuttamalla myeloidisten solujen toimintaa. Bexmarilimabia tutkitaan faasin II kliinisissä tutkimuksissa mahdollisena hoitona hematologisia syöpiä sairastaville potilaille yhdessä muiden standardihoitojen kanssa. Lisätietoja on saatavilla osoitteessa www.faron.com.

IR Partners served as the communications advisor in Faron Pharmaceuticals’ successful share offering

The Finnish blood cancer drug developing company, Faron Pharmaceuticals, conducted a share offering in June 2024, with IR Partners serving as the communications advisor in the offering. The offering attracted significant demand from both existing shareholders and new investors, both institutional and retail, and was oversubscribed. Through the share offering, the company raised a total of approximately EUR 30.7 million. 

IR Partners was responsible for the planning and execution of the communication and marketing for the share offering. This included designing the marketing brochure, website, and advertising campaign, as well as providing executive presentation training.

The offering was conducted as a public offering to private individuals and legal entities in Finland and an institutional offering to institutional investors in the European Economic Area and, in accordance with applicable laws, internationally. The share offering was particularly challenging due to Faron Pharmaceuticals’ dual listing. Faron Pharmaceuticals’ shares are traded on the Nasdaq First North Growth Market Finland in Helsinki, and in addition, the depositary receipts entitling to the company’s shares are listed on the AIM market operated by the London Stock Exchange.

”Our funding round was extremely successful, despite the technical complexity of the project. The share issue was a tremendous collective effort, and IR Partners was a very important partner for us as a communications advisor. We could trust that IR Partners would handle everything efficiently and professionally, allowing us to focus on our own work. I can warmly recommend IR Partners to anyone.”

Juho Jalkanen, CEO, Faron Pharmaceuticals

About Faron Pharmaceuticals Ltd

Faron (AIM: FARN, First North: FARON) is a global, clinical-stage biopharmaceutical company, focused on tackling cancers via novel immunotherapies. Its mission is to bring the promise of immunotherapy to a broader population by uncovering novel ways to control and harness the power of the immune system. The Company’s lead asset is bexmarilimab, a novel anti-Clever-1 humanized antibody, with the potential to remove immunosuppression of cancers through reprogramming myeloid cell function. Bexmarilimab is being investigated in Phase II clinical trials as a potential therapy for patients with hematological cancers in combination with other standard treatments. Further information is available at www.faron.com.

IR Partners toimii Enento-konsernin jatkuvan sijoittajaviestinnän kumppanina

”IR Partners on johdonmukaisesti luonut arvoa useilla sijoittajasuhteiden osa-alueilla osoittautuen erinomaiseksi voimavaraksi sijoittajaviestinnässämme. IR Partners on suositeltava kumppani yrityksille, jotka etsivät asiantuntevaa sijoittajaviestinnän kumppania”, kertoo Enento konsernin Chief Marketing & Customer Officer Arto Paukku

Enento-konserni on yksi Pohjoismaiden johtavista digitaalisten yritys- ja kuluttajatietopalveluiden tarjoajista. Enenton tuotteita ja palveluita käytetään pääasiallisesti riskienhallinnassa, taloushallinnossa, päätöksenteossa sekä myynnissä ja markkinoinnissa. Enentolla on laaja asiakaskunta, ja se palvelee useita toimialoja, joista suurimmat ovat rahoitus- ja pankkitoiminta, tukku- ja vähittäiskauppa sekä asiantuntijapalvelut. Enenton strategian päätavoitteet ovat luottotietoliiketoiminnan johtavan aseman säilyttäminen ja vahvistaminen sekä Pohjoismaiden johtavan aseman tavoittelu yritystietojen tarjoajana.

IR Partners on toiminut Enento Groupin sijoittajaviestinnän jatkuvana kumppanina vuodesta 2023. Yhteystyössä IR Partners toimii Enenton käsipareina muun muassa lehdistö- ja pörssitiedotteiden laatimisessa, taloudellisten raporttien ja esitysten toteutuksessa, sijoittajasivuston kehittämisessä sekä yhtiökokouksen järjestämisessä. Varmistamme, että yhtiön sijoittajaviestintään liittyvät prosessit ja työkalut ovat kunnossa ja toimivia. Koulutamme, sparraamme ja tuemme asiakasta sekä päivittäisessä työssä että erityistilanteissa. 

”Yhteistyö IR Partnersin kanssa on ollut poikkeuksellisen sujuvaa. Heillä on kyky reagoida tarvittaessa hyvinkin nopeasti ja syvä ymmärrys liiketoimintamme kriittisistä näkökohdista. Tämän ansiosta IR Partnersin tiimistä on tullut olennainen osa Enento-konsernin sijoittajaviestinnän ja -suhteiden parissa työskentelevää laajaa tiimiämme, joka koostuu talousosastostamme sekä ylimmästä johdostamme”, jatkaa Arto Paukku.

Joko listautumismarkkina kohta aukeaa?

Moni listautumisesta haaveileva yritys pohtii varmasti parhaillaan tätä kysymystä. Valitettavasti meidän kaikkien kristallipallo taitaa kuitenkin olla tämä osalta hieman sumea. Inflaatiokehitys, keskuspankkien ohjauskorkojen laskun aikataulu ja maailman geopoliittisen tilanteen kehitys vaikuttavat siihen, milloin listautumisikkuna lopulta aukeaa. 

Mitä listautumista haaveilevan yrityksen kannattaa sitten nyt tehdä?

Nyt on erinomainen aika laittaa perusta kuntoon. Listautuminen on aina intensiivinen ja hektinen projekti. Mitä paremmin yhtiö on valmistautunut ja laittanut prosessinsa sekä toimintamallinsa hyvissä ajoin ”pörssikuntoon” sitä sujuvampi listautumisprosessi on. Yhtiön sijoitustarinan kiteyttäminen, talous- ja vastuullisuusraportoinnin kehittäminen sekä tunnettuuden rakentaminen ovat esimerkkejä osa-alueista, jotka on hyvä laittaa kuntoon jo hyvissä ajoin ennen mahdollista listautumista. Hyvä puoli on se, että nämä asiat tukevat yhtiötä sen kasvupolulla riippumatta siitä, millä aikataululla listautuminen toteutuu, tai toteutuuko se lainkaan. 

Mikä on yhtiön sijoitustarina? 

Tämä on yksi listautumisesta haaveilevan yhtiön tärkeimmistä, ellei peräti se tärkein kysymys. Hyvä sijoitustarina kertoo, miksi sijoittajien tulisi sijoittaa yhtiöön ja vastaa muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

– Mitä yhtiö tekee?
– Millaisella markkinalla yhtiö toimii? 
– Mikä on yhtiön strategia?
– Mitkä ovat yhtiön strategiset tavoitteet ja miten yhtiö aikoo saavuttaa ne?
– Mitkä ovat yhtiön kilpailuedut? 
– Miten yhtiöllä menee taloudellisesti? 
– Millä tavalla yhtiö luo omistaja-arvoa? 

Hyvä sijoitustarina pohjautuu aina yhtiön strategiaan ja luo pohjan muulle tekemiselle.

”Vastuullisuus on kaiken toimintamme keskiössä”

Tämä on lause, joka löytyy yhä useamman yrityksen vastuullisuuskertomuksesta. Onkin totta, että vastuullisuuden merkitys yhtiön liiketoiminnassa ja sijoittajien sijoituspäätöksen teossa kasvaa koko ajan. EU:n kestävyysraportointidirektiivi CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) lisää merkittävästi yhtiöiden vastuullisuuteen liittyviä raportointivelvollisuuksia ja tuo vastuullisuuden tärkeäksi osaksi esimerkiksi hallituksen toimintakertomusta. CSRD tulee koskemaan entistäkin laajempaa joukkoa yrityksiä, eikä sen soveltaminen rajoitu pelkästään pörssiyhtiöihin. Tähän on syytä varautua hyvissä ajoin. 

Yhtiö voi myös alkaa valmistautua pörssiyhtiöiltä vaadittavaan talousraportointiin julkaisemalla neljänneksittäin tai puolivuosittain ”taloudellisen katsauksen”, jossa kerrotaan yhtiön taloudellisesta kehityksestä. Katsauksen tekeminen on myös erinomainen tapa hioa yhtiön sisäisiä prosesseja sekä viestinnän ja talouden yhteistyötä ennen varsinaista pörssiyhtiöelämää.

Yhtiön tunnettuutta ei rakenneta yhdessä yössä                 

Tämä on universaali totuus, joka pääsee valitettavasti välillä unohtumaan. Yhtiön ja sen johdon tunnettuuden rakentaminen on pitkäjänteistä puuhaa, joka on hyvä aloittaa hyvissä ajoin ennen mahdollista listautumista. Johdon haastattelut, toimittajavierailut, blogi- ja mielipidekirjoitukset sekä säännölliset lehdistötiedotteet tai sosiaalisen median nostot mielenkiintoisista aiheista ovat hyviä keinoja tunnettuuden rakentamiseen niin yksityis- kuin institutionaalisten sijoittajienkin keskuudessa. 

Summa summarum. Listautumismarkkinan avautumista odotellessa on paljon asioita, joita yhtiö voi tehdä, jotta listautumisprosessi olisi mahdollisimman sujuva. 

Ole yhteydessä, jos haluat kuulla, miten voimme auttaa teitä ikimuistoisella matkallanne kohti pörssiä.

Kare Laukkanen
050 553 9535
kare.laukkanen@irpartners.fi


Kirjoittaja
Kare Laukkanen

Kare Laukkanen toimii IR Partnersin liiketoimintajohtajana vastuualueenaan erityisesti yhtiön sijoittajaviestintä- ja yritysjärjestelypalveluiden kehittäminen.  Kare on monipuolinen viestinnän ja liikkeenjohdon ammattilainen, jolla on yli 20 vuoden kokemus yritys- ja sijoittajaviestinnästä, niin konsulttina kuin yrityksen viestinnästä- ja sijoittajaviestinnästä vastaavana johtajana.

Kasvurahoitus edellyttää vahvaa viestintää

Vaikka maailmantalouden epävarmuus on iskenyt viime aikoina kosteina rätteinä eteismatoille, ei se kuitenkaan ole lannistanut hienojen suomalaisten yhtiöiden kehittämistä ja tarvetta innovaatioiden sekä kestävän kasvun rahoittamiselle. Rahoitusta tarvitaan suhdanteista riippumatta. Laadukkaan ja selkeän viestinnän merkitys korostuu etenkin yhtiöiden kehittämisen muutostilanteissa, innovaatioita markkinoille tuotaessa ja kasvun rahoitusvaihtoehtoja punnittaessa.

Yhtiön johto tuntee oman liiketoimintansa, tuotteensa ja palvelunsa, mutta miten yhtiö nähdään yrityksen ulkopuolella kasvurahoitusta tarjoavien silmin? Miten strategia ja visio tarinallistetaan? Mikä on ainutlaatuista osaamisessa ja liiketoimintamallissa? Miksi sijoittajat kiinnostuisivat yhtiöstä? Mitkä ovat yhtiön kilpailuedut? Entä kasvupotentiaali?

Luottamus yhtiöön rakennetaan systemaattisella, jatkuvalla viestinnällä, joka on kiteytettyä, luotettavaa ja oleellista kerrontaa yrityksen liiketoiminnasta. Vaikuttava, todellisten vahvuuksien päälle rakennettu viestintä kulkee yrityksen kasvun mukana ja se voi olla jopa edellytys lisäkasvulle, kun rahoittajat ja sijoittavat tarvitsevat tietoa päätöksentekonsa tueksi löytääkseen hiomattomat timantit. 

Sijoittajatarinalla on keskeinen rooli sijoittajaviestinnässä – se on työväline, joka luo yhteyden sijoittajiin ja ohjaa odotuksia seuraavaa vuosineljännestä pidemmälle.  Onnistunut sijoittajatarina kertoo omistajille ja pääomamarkkinoille, mihin yhtiö on menossa ja miksi se on hyvä pitkän aikavälin sijoituskohde. Pitkäjänteisesti kommunikoidulla sijoittajatarinalla voi olla ratkaiseva merkitys yhtiön tulevaisuuden kasvusuunnitelmien toteutumisessa ja se on syytä rakentaa jo yrityksen ollessa kasvunsa alkutaipaleella. Yhtiön kasvaessa ja kehittyessä myös sijoittajatarina kehittyy. Kun sijoittajatarinaa on rakennettu ja viestitty pitkäjänteisesti ja systemaattisesti on sijoittajien ja rahoittajien luottamuspohjaa jo olemassa mahdollisen rahoitustarpeen tullessa ajankohtaiseksi.

Tee testi ja pohdi:

  1. Miltä yhtiösi näyttää ulkopuolisin silmin? 
  2. Vastaako kerrontanne tahtotilaanne siitä, mihin yhtiönne on matkalla? 
  3. Onko yhtiönne viestintä yhdenmukaista ja saavutettavaa? 
  4. Onko organisaatiollasi sama näkemys yrityksenne menestysreseptistä?

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin keskustellaan, kuinka voimme tukea yhtiötäsi kasvun polulla!

Tiina Olkkonen
Senior Advisor, osakas
puh. +358 40 827 8844
tiina.olkkonen@irpartners.fi

Saija Serpola
Operatiivinen johtaja, osakas
puh. 050 4341424
saija.serpola@irpartners.fi

Pääomamarkkinapäivän (CMD) rooli korostuu epävarmoina aikoina 

Epävarmuudesta on tullut meille pysyvä kumppani. Korkea korkotaso, kustannusinflaatio ja geopoliittiset jännitteet ovat esimerkkejä asioista, jotka tekevät yhä kriittisemmäksi auttaa sijoittajia ymmärtämään yhtiöiden strategista suuntaa.  

Luottamusta yhtiön toimintaa ja tulevaisuudennäkymiä kohtaan on helppo mitata: sijoittajat ja omistajat viestivät tahtotilastaan ostamalla, pitämällä tai myymällä osakkeitaan. Yhtiö ja sijoittajat ovat samalla puolella ja haluavat samaa: menestyä yhdessä. Yhtiön tarinaan uskova, sitoutunut sijoittaja ei jätä laivaa pienessä puhurissa vaan uskoo sen navigointikykyyn myrskyisemmilläkin vesillä.  

Haastavassa ympäristössä ymmärrystä ja luottamusta rakentava pääomamarkkinapäivä (CMD) on noussut tärkeään rooliin johdon työpaletissa; sen tehtävänä on avata sijoittajille, mistä yhtiö on tulossa, minne se on menossa ja millä keinoin se aikoo tavoitteisiinsa päästä.  

Toimivaa pääomamarkkinapäivän konseptia suunniteltaessa on hyvä muistaa seuraavat ainakin seikat: 

  1. Ryhdy valmistelemaan sijoittajatarinaa ajoissa ja kiteytä, minkälainen sijoituskohde yhtiösi on. Pidä fokuksessa strateginen selkeys. Keskity pitkään aikaväliin ja strategiaan. Avaa liiketoimintamallia, kilpailuetuja, markkinoita ja taloudellisia näkökulmia. Hyvä sijoittajatarina luo yhteyden sijoittajiin ja ohjaa odotuksia seuraavaa vuosineljännestä pidemmälle. Se sitouttaa ja innostaa niin sijoittajia, asiakkaita, yhteistyökumppaneita kuin työntekijöitäkin. . 
     
  1. Nosta esiin toimialakohtaiset asiat: Tuo lauteille toimitus- ja talousjohtajan lisäksi muuta johtoa. Tarjoa uutta näkökulmaa esimerkiksi juuri toimialakohtaisilla näkemyksillä. Pidä sijoittajat ajan tasalla toimialan trendeistä ja yhtiön valmiudesta sopeutua niihin. 
     
  1. Muista pörssitiedote ennen tilaisuutta; erityisesti, mikäli strateginen suunta päivittyy, tulee yhtiöiden julkaista keskeinen sisältö pörssitiedotteella. Varaa aikaa tiedotteen laatimiseen ja rakenna sitä rinnakkain tilaisuuden käsikirjoituksen kanssa. Mitkä ovat ne keskeiset asiat, jotka markkinoiden tulee tietää ja ymmärtää? 
     
  1. Suunnittele ohjelma ja sen kesto huolella. Pohdi toteutatko tilaisuuden hybridinä vai livenä, ja mieti, kuinka varmistat sijoittajien tasapuolisen mahdollisuuden osallistua. Muista yksityissijoittajat. Varaa puheenvuoroille riittävästi aikaa, mutta älä uuvuta presentaatiosulkeisilla. Mieti, kuinka rakennat vuoropuhelua. Muista kerätä palaute osallistujilta ja hyödynnä palautetta seuraavaa tilaisuutta suunnitellessasi. 

Suunnitteletko pääomamarkkinapäivää?

Ota yhteyttä!
tiina.olkkonen@irpartners.fi

Mietitään yhdessä, minkälainen sijoituskohde yhtiösi haluaa olla ja kuinka sijoittajatarina kerrotaan sijoittajille.  

Sijoittajatarina tulikokeessa

Yrityksen omistaja-arvon kasvattaminen on pitkäjänteistä työtä. Sen rakentaminen alkaa jo yrityksen kasvupolun alkuvaiheessa ja jatkuu läpi koko yrityksen matkan. Sijoittajien mielenkiinto kohdistuu yleensä yhtiöihin, joiden toimialalla markkina kasvavaa, joilla on selkeä strategia ja toimintasuunnitelma tavoitteiden saavuttamiseksi sekä näytöt tuloksentekokyvystä ja yhtiöihin, jotka ovat kommunikoineet johdonmukaisesti ja läpinäkyvästi koko matkansa ajan.

Sijoittajatarinalla on tärkeä rooli sijoittajaviestinnässä kertoa omistajille ja sijoittajille, mihin yhtiö on menossa ja miksi se on hyvä pitkän aikavälin sijoituskohde. Se kertoo yrityksen toimialasta, visiosta, tavoitteista; siitä, miksi yritys on olemassa ja myös viestii yrityksen arvoista ja tavasta toimia. Lisäksi se sitouttaa ja innostaa niin sijoittajia, asiakkaita, yhteistyökumppaneita kuin työntekijöitäkin. 

Sijoittajatarinan rakentamisessa ja sijoittajaviestinnässä kokonaisuudessaan on kyse myös pitkäaikaisesta ja suunnitelmallisesta maineenrakentamisesta ja avoimesta viestinnästä tärkeimmille kohderyhmille: analyytikoille, sijoittajille, osakkeenomistajille ja taloustoimittajille. Sen arvo voidaan mitata tarkasti osakkeen arvossa ja siinä, miten sijoittajat arvostavat yritystä. 

Sijoittajatarina ei ole erillinen osa muuta viestintää, vaan siihen kirjoitettu punainen lanka ja ydinviestit toistuvat kaikessa yrityksen viestinnässä ja kohtaamisissa. Yhtiölle itselleen sijoittajatarina toimii ohjenuorana ja strategian jatkona. Se on keino rakentaa yhtiön markkina-arvoa ja luottamuksellisia suhteita sijoittajia ja muita sidosryhmiä kohtaan. On hyvä muistaa, että sijoittajaviestintää – vaikkakin se on oma kokonaisuutensa lainalaisuuksineen – ei pidä erottaa yrityksen muusta viestinnästä. Yhtiöitä tarkastellaan kokonaisuutena, ei vain sijoittajaviestinnän valossa, ja niin hyvä kuin huonokin maine leviävät laajalle nykymedian välineissä, etenkin somessa.

Laadukkaasti ja pitkäjänteisesti rakennetulla sijoittajatarinalla voi olla ratkaiseva merkitys yhtiön tulevaisuuden kasvusuunnitelmien toteutumista ajatellen. Sijoittajatarina onkin syytä rakentaa jo yrityksen ollessa kasvunsa alkutaipaleella. Yhtiön kasvaessa ja kehittyessä myös sijoittajatarina kehittyy. Kun sijoittajatarinaa on rakennettu yrityksen kasvuvaiheen aikana, on mahdollisen IPO-vaiheen ollessa käsillä sijoittajatarinan kommunikoiminen ja sijoittajien luottamuksen herättäminen helpompaa. 

Taitenkin laadittu sijoittajatarina ja yhtiö testataan epävarmoina aikoina. Johdonmukainen, avoin ja luottamusta herättävä sijoittajatarina kestää myös kolhuja. Mitä vakuuttavampi ja uskottavampi sijoittajatarina on, sitä todennäköisemmin yritys onnistuu vakuuttamaan uudet sijoittajat ja säilyttämään nykyisten sijoittajien uskon yhtiöön pitkäjänteisesti.

Ota yhteyttä! Keskustellaan, kuinka voimme tukea yhtiötäsi kasvun polulla!

tiina.olkkonen@irpartners.fi

saija.serpola@irpartners.fi

Asuntosalkku listautui First North -markkinapaikalle

Kaupankäynti Timo Metsolan ja Jaakko Sinnemaan perustaman Asuntosalkku Oyj:n osakkeella on alkanut First North -markkinapaikalla. IR Partnersilla oli ilo toimia viestinnällisenä neuvonantajana yhtiön teknisessä listautumisessa. Kiitos yhteistyöstä timanttinen tiimi – Asuntosalkku, OP Corporate Bank/OP Yrityspankki, Bird & Bird ja Nexia.  

Asuntosalkku on Suomessa ja Tallinnassa toimiva asuntosijoitusyhtiö ja Viron suurin markkinaehtoinen vuokranantaja. Strategian keskiössä ovat omistusasuntotaloista tarkkaan valikoidut yksittäiset sijoitusasunnot hyvillä sijainneilla. Kasvun painopiste on Tallinnan kehittyvillä vuokramarkkinoilla. 

Onnea LapWall menestyksekkäästä FN-listautumisesta!

Onnea LapWall menestyksekkäästä listautumisesta Nasdaq First North -markkinapaikalle! Onnistunut anti ja listautuminen tässä haastavassa markkinatilanteessa on hatunnoston arvoinen suoritus! Kiitos erinomaisesta yhteistyöstä LapWallin Jarmo Pekkarinen, Tuomo Riihonen, Sanna Vappula ja Saku Allen sekä neuvonantajat Aktia Alexander Corporate Finance Oy ja BLF Asianajotoimisto Oy. Kiitos, että saimme olla viestinnän neuvonantajana mukana tässä tärkeässä hankkeessa ja tukemassa yhtiötä kasvupolulla.

LapWall on rakennustuoteteollisuusyhtiö ja Euroopan suurin puuelementtien valmistaja. LapWallin listautumisanti ylimerkittiin moninkertaisesti ja yhtiö sai onnistuneen annin myötä yli 5 000 uutta osakkeenomistajaa. Kaupankäynti yhtiön osakkeella alkoi 8.4.2022.

Lämpimät onnittelut menestyksekkäästä listautumisesta First North Premier -markkinapaikalle Lamor!

Lämpimät onnittelut onnistuneesta listautumisesta Lamor ja Lamorin huipputiimi! Kiitos erinomaisesti sujuneesta yhteistyöstä Danske Bank, Krogerus, Borenius ja Nordnet.

Kaupankäynti Lamorin osakkeilla alkoi tänään 8.12.2021 First North Premier -markkinapaikalla. IR Partnersilla oli ilo toimia Lamorin listautumisen viestinnällisenä neuvonantajana.

Lamorin listautumisanti onnistui erinomaisesti ja se ylimerkittiin moninkertaisesti. Lamorin osakkeenomistajien määrä nousi listautumisannin myötä yli 10 000 osakkeenomistajaan.

Lamor on yksi maailman johtavista ympäristöratkaisujen toimittajista, jonka asiantuntemusta ja ratkaisuja hyödynnetään ympäristön ja ekosysteemien suojaamiseen – globaalisti, mutta paikallisesti.

Lamor on hakenut Nasdaq Green Equity Designation -statusta Nasdaq Helsingiltä. Luokitus myönnetään yhtiöille, joiden liiketoiminta edesauttaa siirtymää kohti hiilineutraalia yhteiskuntaa vuoteen 2050 mennessä.

Siirry takaisin sivun alkuun